Wybrane media społecznościowe jako element strategii zarządzania relacjami z klientem na przykładzie marki IKEA

3 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp………… 3

Rozdział 1
Media społecznościowe w zarządzaniu relacjami z klientami

1.1. Media społecznościowe………… 5
1.2. Zarządzanie Relacjami z Klientem …………15
1.3. Social CRM …………22


Rozdział 2
Marka IKEA w mediach społecznościowych

2.1. Charakterystyka IKEIA………… 25
2.2. Misja i wartości IKEA………… 32
2.3. Marketing mix IKEA …………36
2.4. Media społecznościowe wykorzystywane przez markę IKEA………… 41


Rozdział 3
Analiza badań własnych dotyczących wykorzystania mediów społecznościowych przez markę IKEA

3.1. Założenia badań własnych………… 47
3.2. Analiza wyników badań własnych………… 48
3.3. Wnioski………… 67


Zakończenie …………69
Bibliografia

Opis zawartości pracy:

Niniejsza praca ma na celu przedstawienie wpływu mediów społecznościowych wykorzystywanych przez markę IKEA na budowanie
trwałych relacji z klientami.
IKEA to doświadczona marka, która wykazuje się dużą aktywnością na portalach społecznościowych już od wielu lat.
Przedstawiona praca dodatkowo prezentuje i wyjaśniania zagadnienia z tematyki social media oraz strategii zarządzania
relacjami z klientami.
Do głównych celów pracy należy weryfikacja postawionych pięciu hipotez.