Zaleznosc zachowania czlowieka od wizerunku erotycznego kobiety w mediach

 


Wstęp

Rozdzial I
Erotyka w reklamie

1.1. Reklama – podstawowe pojecia i funkcje
1.2. Erotyka jako sposób oddzialywania na psychike czlowieka
1.3. Erotyzm w reklamie


Rozdzial II
Erotyczny wizerunek kobiety w reklamie

2.1. Stereotyp kobiety w reklamie – pojecie i źródła stereotypów
2.2. Rodzaje wizerunków kobiet w reklamie oraz ich rola
2.3. Grupy ludzi, do których kierowane sa erotyczne reklamy


Rozdzial III
Metodologia badan wlasnych

3.1. Problem badawczy
3.2. Hipotezy
3.3. Techniki badawcze
3.4. Osoby badane


Rozdzial IV
Zachowania kobiet i mezczyzn uwarunkowane wizerunkiem erotycznym kobiety – analiza wyników badan wlasnych

4.1. Zachowania kobiet uwarunkowane jej erotycznym wizerunkiem
4.2. Zachowania mezczyzn uwarunkowane erotycznym wizerunkiem kobiety


Zakończenie
Bibliografia
Zalaczniki


Zostaw komentarz

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>