Założenia współczesnych strategii marketingowych.


Wstęp……….3

Rozdział I.
Rola i zadania marketingu w procesie zarządzania przedsiębiorstwem
1.1. Klasyczne i współczesne ujęcie definicji marketingu ……….4
1.2. Funkcja marketingu w przedsiębiorstwie ……….7
1.3. Zasady postępowania marketingowego………. 11
1.4. Marketing w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa ……….13
1.5. Otoczenie marketingowe przedsiębiorstwa ……….18
1.6. Elementy marketingu mix ……….23

Rozdział II.
Ustalenie pozycji przedsiębiorstwa na rynku a proces podejmowania decyzji strategicznych

2.1. Ocena siły przedsiębiorstwa i atrakcyjności rynku zbytu ……….38
2.2. Analiza atutów i słabości przedsiębiorstwa (SWOT)………. 41
2.3. Udział w rynku ………. 43

Rozdział III.
Podstawowe strategie marketingowe

3.1. Pojęcie strategii marketingowej ……….46
3.2. Strategie marketingowe w strukturze strategii przedsiębiorstwa ……….51
3.3. Czynniki określające wybór strategii marketingowej przedsiębiorstw………. 53
3.4. Proces planowania strategii marketingowej ……….56
3.5. Rodzaje strategii marketingowych………. 61
3.5.1. Strategie rozwoju przedsiębiorstwa ……….62
3.5.2 Strategie oparte na segmentacji rynku ……….65
3.5.3. Strategie konkurencyjne………. 67
3.5.4. Strategie na rynku międzynarodowym ……….70

Bibliografia

Aby pobrać, wyślij SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505

Wpisz otrzymany kod

Po wpisaniu kodu, kliknij "Pobieram PDF", pobieranie rozpocznie się automatycznie

Koszt 25 zł netto | 30,75 zł brutto