Założenia współczesnych strategii marketingowych.

7 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp……….3

Rozdział I.
Rola i zadania marketingu w procesie zarządzania przedsiębiorstwem

1.1. Klasyczne i współczesne ujęcie definicji marketingu ……….4
1.2. Funkcja marketingu w przedsiębiorstwie ……….7
1.3. Zasady postępowania marketingowego………. 11
1.4. Marketing w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa ……….13
1.5. Otoczenie marketingowe przedsiębiorstwa ……….18
1.6. Elementy marketingu mix ……….23

Rozdział II.
Ustalenie pozycji przedsiębiorstwa na rynku a proces podejmowania decyzji strategicznych

2.1. Ocena siły przedsiębiorstwa i atrakcyjności rynku zbytu ……….38
2.2. Analiza atutów i słabości przedsiębiorstwa (SWOT)………. 41
2.3. Udział w rynku ………. 43

Rozdział III.
Podstawowe strategie marketingowe

3.1. Pojęcie strategii marketingowej ……….46
3.2. Strategie marketingowe w strukturze strategii przedsiębiorstwa ……….51
3.3. Czynniki określające wybór strategii marketingowej przedsiębiorstw………. 53
3.4. Proces planowania strategii marketingowej ……….56
3.5. Rodzaje strategii marketingowych………. 61
3.5.1. Strategie rozwoju przedsiębiorstwa ……….62
3.5.2 Strategie oparte na segmentacji rynku ……….65
3.5.3. Strategie konkurencyjne………. 67
3.5.4. Strategie na rynku międzynarodowym ……….70

Bibliografia