Znaczenie narzędzi promocji w Internecie jako medium komunikacji
5 marca 2019
I. Wprowadzenie………..3
1.1. Wstęp ………..3
1.2. Cel pracy ………..5
1.3. Metodyka pracy oraz materiały źródłowe……….. 7
II. Reklama w procesie komunikacji z rynkiem
2.1. Internet jako najmłodsze medium reklamy……….. 13
2.1.1. Społeczność w Internecie……….. 13
2.1.2. Internet i jego możliwości……….. 16
2.2. Formy reklamy internetowej……….. 19
2.2.1. Rodzaje i formy reklamy ………..20
2.2.2. Nowoczesne formy reklamy……….. 23
2.3. Tradycyjne formy reklamy ………..25
III. Znaczenie nowoczesnych form komunikacji marketingowej w Internecie
3.1. Internet jako platforma wymiany informacji ………..31
3.1.1. Pozyskiwanie informacji w sieci ………..32
3.2. Sposoby komunikacji międzyludzkiej w Internecie……….. 34
3.3. Media społecznościowe w procesie komunikacji……….. 37
3.3.1. Promocja jako narzędzie komunikacji z rynkiem……….. 39
3.3.2. Komunikacja w społeczeństwie postindustrialnym……….. 41
IV. Postrzeganie form promocji w Internecie przez internautów
4.1. Postrzeganie form promocji przez przedsiębiorstwa i konsumentów ………..45
4.2. Nowoczesne i tradycyjne formy komunikacji……….. 45
4.3.Skuteczność reklamy na podstawie badania ankietowego ………..48
4.3.1.Podsumowanie i wioski ………..64
Zakończenie ………..66
Bibliografia………..68
Spis tabel, rysunków ………..70
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|