Autorytet nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej w opinii uczniów klas III szkoły podstawowej

2 marca 2019 0 Przez administrator


Wstęp.

Rozdział I
Istota zawodu nauczyciela w edukacji wczesnoszkolnej.

1.1. Rola zawodowa.
1.2. Nauczyciel wychowawca.
1.3. Zadania i funkcje nauczyciela w edukacji wczesnoszkolnej.
1.4. Oczekiwania rodziców i uczniów wobec nauczyciela.


Rozdział II
Dylematy bycia nauczycielem dzieci w młodszym wieku szkolnym.

2.1.Formalno- prawne uwarunkowania kształcenia zawodowego nauczycieli klas I-III.
2.2. Kompetencje nauczyciela uczniów w młodszym wieku szkolnym.
2.3. Cechy osobowości wychowawcy.


Rozdział III
Metodologia badań własnych.

3.1. Cel i przedmiot badań.
3.2. Problemy i hipotezy badawcze.
3.3. Metody, techniki, narzędzia badawcze.
3.4. Organizacja i przebieg badań.


Rozdział IV
Analiza wyników badań własnych.

4.1. Czynniki determinujące autorytet i pozytywny wizerunek wychowawcy.
4.2. Rola rodziców w kształtowaniu opinii uczniów o nauczycielu edukacji wczesnoszkolnej.
4.3. Opinie uczniów na temat sposobu prowadzenia zajęć przez wychowawcę.
4.4. Najbardziej pożądane cechy osobowościowe nauczyciela w opinii badanych uczniów.


Zakończenie.
Bibliografia.
Spis tabel.
Aneks/Załączniki.