Bankowość internetowa jako kanał dystrybucji produktów bankowych
1 marca 2019
Wstęp ………..3
Rozdział I
Miejsce bankowości elektronicznej w funkcjonowaniu banku komercyjnego
1.1. Podstawy funkcjonowania banku komercyjnego………..5
1.2. Czynności operacje i usługi bankowe………..7
1.3. Pojęcie bankowości elektronicznej………..9
1.4. Rodzaje łączności klienta z bankiem oraz dostęp do usług oferowanych przez banki………..12
1.5. Kanały i narzędzia dystrybucji bankowości elektronicznej………..13
1.6. Rozwój bankowości elektronicznej………..22
Rozdział II
Charakterystyka bankowości internetowej
2.1. Istota i cechy bankowości internetowej………..25
2.2. Etapy rozwoju oferowanych usług internetowych………..28
2.3. Klasyfikacja banków ze względu na świadczone usługi internetowe………..36
2.4. Zróżnicowanie usług internetowych w bankach komercyjnych.40
2.5. Formy zabezpieczeń w bankowości internetowej………..42
Rozdział III
Praktyczne aspekty funkcjonowania bankowości internetowej.
3.1. Zalety i mankamenty bankowości internetowej………..47
3.2. Motywy zainteresowań rozwojem bankowości internetowej przez banki i dynamika ich rozpowszechniania ………..49
3.3. Struktura klientów korzystających z usług internetowych………..53
3.4. Usługi internetowe w praktyce wybranego banku
Rozdział IV
4.1. Charakterystyka ogólna Banku PEKAO SA.
4.2. Usługa internetowa jako oferta banku w zakresie usług internetowych………..59
4.3. System zabezpieczeń oferowanych przez Bank PEKAO SA………..60
4.4. Zakres korzystania z witryny internetowej banku………..61
4.5. Rodzaje ofert kont dopasowane do potrzeb każdego użytkownika………..62
Zakończenie………..67
Bibliografia.
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|