Bankowość internetowa jako kanał dystrybucji produktów bankowych

1 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp ………..3

Rozdział I

Miejsce bankowości elektronicznej w funkcjonowaniu banku komercyjnego


1.1. Podstawy funkcjonowania banku komercyjnego………..5

1.2. Czynności operacje i usługi bankowe………..7

1.3. Pojęcie bankowości elektronicznej………..9

1.4. Rodzaje łączności klienta z bankiem oraz dostęp do usług oferowanych przez banki………..12

1.5. Kanały i narzędzia dystrybucji bankowości elektronicznej………..13

1.6. Rozwój bankowości elektronicznej………..22



Rozdział II

Charakterystyka bankowości internetowej


2.1. Istota i cechy bankowości internetowej………..25

2.2. Etapy rozwoju oferowanych usług internetowych………..28

2.3. Klasyfikacja banków ze względu na świadczone usługi internetowe………..36

2.4. Zróżnicowanie usług internetowych w bankach komercyjnych.40

2.5. Formy zabezpieczeń w bankowości internetowej………..42



Rozdział III

Praktyczne aspekty funkcjonowania bankowości internetowej.


3.1. Zalety i mankamenty bankowości internetowej………..47

3.2. Motywy zainteresowań rozwojem bankowości internetowej przez banki i dynamika ich rozpowszechniania ………..49

3.3. Struktura klientów korzystających z usług internetowych………..53

3.4. Usługi internetowe w praktyce wybranego banku



Rozdział IV

4.1. Charakterystyka ogólna Banku PEKAO SA.


4.2. Usługa internetowa jako oferta banku w zakresie usług internetowych………..59

4.3. System zabezpieczeń oferowanych przez Bank PEKAO SA………..60

4.4. Zakres korzystania z witryny internetowej banku………..61

4.5. Rodzaje ofert kont dopasowane do potrzeb każdego użytkownika………..62



Zakończenie………..67

Bibliografia.