Streszczenie……….. 3
Slowa kluczowe……….. 3
Wstęp……….. 4
Rozdział I
Istota i rodzaje marek
1.1. Istota, funkcje i aspekty prawne funkcjonowania marki……….. 7
1.2. Rodzaje marek………..11
1.3. Tozsamosc a wizerunek marki ………..14
Rozdział II
Budowa marki jako element strategii marki
2.1. Elementy budowy i zarządzania marka……….. 20
2.2. Pozycjonowanie marki ………..24
2.3. Działania promocyjne a budowa marki……….. 28
Rozdział III
Branza kosmetyczna w Polsce
3.1. Struktura i ksztaltowanie się rynku kosmetycznego w Polsce ………..36
3.2. Najwieksze marki z branzy kosmetycznej w Polsce i reprezentujace je przedsiębiorstwa……….. 41
3.3. Sytuacja w branzy kosmetycznej w Polsce a trendy ogólnoswiatowe ………..49
3.4. Zalozenia dotyczace komunikowania się z rynkiem w branzy kosmetycznej w Polsce ………..52
Rozdział IV
Budowa marki w branzy kosmetycznej na przykładzie przedsiębiorstwa Ziaja
4.1. Charakterystyka przedsiębiorstwa Ziaja……….. 55
4.2. Portfel marek przedsiębiorstwa i charakterystyka marki Ziaja………..57
4.3. Zalozenia komunikacji z rynkiem w ujęciu budowy i zarządzania marka Ziaja……….. 60
4.4. Tozsamosc i wizerunek marki Ziaja ………..64
4.5. Pozycjonowanie marki Ziaja……….. 68
4.6. Działania marketingowe zwiazane z budowa marki Ziaja ………..72
4.7. Efektywność dzialan zwiazanych z budowaniem marki Ziaja ………..75
4.8. Wnioski i propozycja modyfikacji dzialan ………..78
Zakończenie ………..84
Bibliografia ………..86
Spis tabel, rysunków i wykresów………..89