Dyslalia u dziecka w wieku przedszkolnym – studium przypadku
2 marca 2019
Wstęp
Rozdział 1
Rozwój mowy
1.1. Pojęcie i rola mowy
1.2. Etapy rozwoju mowy
1.2.1. Okres melodii
1.2.2. Okres wyrazu
1.2.3. Okres zdania
1.2.4. Okres swoistej mowy dziecięcej
1.2.5. Etap rozwoju mowy dziecka w wieku przedszkolnym
1.3. Wpływ czynników wewnętrznych i środowiskowo-wychowawczych na rozwój mowy dziecka
1.4. Dyslalia – charakterystyka zaburzenia
1.4.1. Etiologia powstawania zaburzenia
1.4.2. Klasyfikacja dyslalii
1.4.3. Podział wg kryterium objawowego
1.4.3.1. Podział ze względu na rodzaj dyslalii
1.4.4. Podział dyslalii ze względu na ilość zniekształconych głosek
1.4.5. Podział dyslalii ze względu na przyczyny
1.5. Terapia dyslalii
Rozdział 2
Metodologia badań
2.1. Przedmiot i cel badań
2.2. Metoda badawcza
2.3. Techniki badawcze
2.4. Narzędzia badawcze
2.5. Miejsce i czas badań
Rozdział 3
Diagnoza i terapia logopedyczno-pedagogiczna
3.1. Charakterystyka osoby badanej
3.2. Analiza dokumentów
3.3. Obserwacja dziecka oraz jego zachowań
3.4. Diagnoza logopedyczno-pedagogiczna
3.5. Terapia logopedyczno-pedagogiczna
3.6. Podsumowanie terapii i wskazówki do dalszych oddziaływań
Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Załączniki
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|