Zjawisko mobbingu i bullyiingu w szkole
2 marca 2019
Wstęp
Rozdział I
Charakterystyka zjawiska zachowań agresywnych w szkole
1. Definicje pojęć agresja, mobbing i bullying
2. Etiologia pojęć mobbing i bullying
3. Mobbing a bullying, przedstawienie podobieństw i różnic
4. Portret ofiary i sprawcy
Rozdział II
Mobbing jako specyficzna forma przemocy
1. Zachowania wchodzące w skład mobbingu i bullyingu
2. Czynniki sprzyjające pojawieniu się mobbingu i bullyiungu
3. Mechanizm powstawania zjawisk mobbingu i bullyingu
4. Aspekty prawne dotyczące pojęć mobbingu i bullyingu
Rozdział III
Podstawy metodologiczne badań własnych
1. Przedmiot i cel badań
2. Problemy i hipotezy badawcze
3. Zmienne i wskaźniki
4. Metody, techniki i narzędzia badawcze
5. Charakterystyka terenu i przebiegu badań
Rozdział IV
Zjawisko mobbingu i bullyingu w szkole – wyniki badań własnych
1. Charakterystyka badanej populacji
2. Znaczenie atmosfery panującej w klasie dla wzajemnych stosunków między uczniami
3. Poziom wiedzy na temat mobbingu oraz bullyingu prezentowany przez badanych uczniów
4. Definicje mobbingu prezentowane przez badanych uczniów
5. Wizerunek ofiary i sprawcy w wyobrażeniu badanych uczniów
Podsumowanie i wnioski końcowe
Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel w wykresów
Ankieta
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|