Enoturystyka w regionie Burgundii (Francja).

Wstęp

Rozdzial I.
Enoturystyka – zakres pojeciowy

1.1. Pojecie turystyki i turysty
1.2. Rodzaje turystyki
1.3. Istota i definicja enoturystyki i enoturysty


Rozdzial II.
Burgundia jako region turystyczny Francji

2.1. Polozenie geograficzne, podzial administracyjny i sytuacja spoleczno-gospodarcza regionu
2.2. Warunki srodowiska przyrodniczego i jego walory turystyczne
2.3. Glówne atrakcje kulturowe regionu
2.4. Wielkosc i struktura bazy noclegowej i gastronomicznej
2.5. Wielkosc i struktura ruchu turystycznego


Rozdzial III.
Burgundia jako region turystyki winiarskiej

3.1. Historia uprawy winnej latorosli i rozwoju winiarstwa w Burgundii
3.2. Glówne regiony uprawy winnej latorosli, najwieksze winnice regionu
3.3. Odmiany win, ich klasyfikacja i charakterystyka
3.4. Glówne szlaki winne i ich atrakcyjnosc turystyczna
4.5. Oferta biur turystycznych wyjazdów enoturystycznych do Burgundii


Podsumowanie
Bibliografia
Spis rycin
Spis fotografii

Zostaw komentarz

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>