Formy i metody nauczania w edukacji wczesnoszkolnej
2 marca 2019
Wstęp………2
Rodzdział 1
Charakterystyka rozwoju dziecka w młodszym wieku szkolnym
1.1 Ogólna charakterystyka rozwoju dziecka w młodszym wieku szkolnym………3
1.2. Idea integracji w edukacji wczesnoszkolnej………9
1.3.Rola nauczyciela w edukacji wczesnoszkolnej………14
Rozdział 2
Koncepcje formy i metody nauczania w I etapie edukacyjnym
2.1 Współczesne koncepcje w edukacji wczesnoszkolnej………17
2.1.1 Konstruktywistyczna teoria uczenia się………17
2.1.2 Metoda projektowania okazji edukacyjnych………21
2.1.3 Metoda projektów………23
2.5 Koncepcja kształcenia krytycznego czytania………26
2.6 Metoda czynnościowego nauczania matematyki………27
2.7 Nauka przyrody poprzez obserwację i eksperyment………29
Rozdział 3
Metodologia badań własnych
3.1 Przedmiot i cel badań………31
3.2.Problemy badawcze………32
3.3 Metody, techniki i narzędzia badawcze………33
3.4 Organizacja i przebieg badań………36
Rozdział 4
Analiza wyników badań własnych
4.1 Charakterystyka grupy badawczej………37
4.2 Wyniki badań………39
Zakończenie ………53
Bibliografia……… 55
Spis rysunków ………57
Aneks……… 59
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|