Globalne aspekty rozwoju turystyki na przykładzie panstw basenu morza sródziemnego.

26 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp

Rozdział I.
Wybrane problemy wspólczesnych procesów globalizacji.

1.1. Globalizacja i jej cechy
1.2. Istota i zasady definiowania pojęcia globalizacji, czynniki globalizacji
1.3. Dylematy dotyczace globalizacji
1.4. Przejawy globalizacji w procesach gospodarczych


Rozdział II.
Ogólna charakterystyka branzy turystycznej

2.1. Pojęcie turystyki, formy oraz jej rodzaje
2.2. Przedsiebiorstwo turystyczne i jego cechy.
2.3. Produkt turystyczny– zasady jego definiowania, poziomy produktu
2.4. Rynek turystyczne i mechanizmy jego funkcjonowania
2.5. Formy obslugi ruchu turystycznego


Rozdział III.
Wpływ globalizacji na rozwój przedsiębiorstwa turystycznego oraz calej branzy turystycznej na przykładzie basenu morza sródziemnego

3.1. Ogólna charakterystyka turystyki w krajach regionu morza sródziemnego
3.2. Wybrane zwiazki przyczynowo – skutkowe pomiedzy globalizacja a rozwojem turystyki


Zakończenie
Bibliografia
Spis rysunków