Kompleksowe zarządzanie jakością w przedsiębiorstwie energetyki cieplnej w XYZ
21 października 2015
Wstęp……….1
Cel i zakres pracy……….12
Rozdział I.
Charakterystyka firmy i otoczenia.
3.1. Profil i zakres działania firmy……….14
3.2. Struktura organizacyjna zakładu……….16
3.3. Asortyment i sprzedaż wyrobu……….19
3.4. Rynek zbytu, dystrybucja, konkurencja……….21
3.5. Rynek surowca……….24
Rozdział II.
Normy ISO serii 9000.
4.1. Charakterystyka wymagań według normy ISO 9001:2000……….27
4.2. Wstępna ocena naszego systemu jakości……….36
4.3. Warunki wyboru konsultanta……….37
Rozdział III.
Wdrażanie procedur jakości na przykładzie KPEC Sp. z o.o. w XYZ.
5.1. Harmonogram wdrożenia systemu zarządzania jakością……….41
5.1.1. Powołanie pełnomocnika ds. jakości……….46
5.1.2. Przeprowadzanie szkoleń dla kadry kierowniczej……….47
5.1.3. Ustalenie odpowiedzialności i uprawnień w zakresię systemu zapewnienia jakości……….54
5.1.4. Tworzenie polityki jakości KPEC Sp. z o.o. w XYZ……….60
5.2. Charakterystyka dokumentacji wdrażania i kontroli procedur……….66
5.2.1. Księga jakości……….66
5.2.2. Procedury jakości……….73
5.2.3. Instrukcje jakości……….76
5.3. Tendencje rozwojowe systemu zarządzania jakością……….78
Dyskusja……….83
Wnioski……….92
Bibliografia……….95
1. Literatura……….95
2. Strony internetowe……….96
3. Dokumenty……….96
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|