Kształtowanie wizerunku marki i jej znaczenie na rynku konsumenckim na podstawie firmy Cigarette Company

3 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp……….3

Rozdział 1
Kształtowanie marki i jej znaczenie

1.1 Marka i jej atrybuty ……….5
1.2 Znaczenie marki na rynku konsumenckim………. 14
1.3 Kształtowanie wizerunku marki ……….20
1.4 Promocja sprzedaży jako instrument wsparcia dla marki………. 26

Rozdział 2
Zakres funkcjonowanie firmy Cigarette Company

2.1 Geneza działalności firmy Cigarette Company ……….30
2.2 Portfolio marek Cigarette Company ……….33
2.3 Podstawowe wartości Cigarette Company………. 37

Rozdział3
Kształtowanie marki papierosów Davidoff

3.1 Historia i dziedzictwo marki Davidoff………. 43
3.2 Pozycjonowanie marki Davidoff ……….44
3.3 Kreowanie wizerunku marki Davidoff ……….48
3.4 Ocena strategii zarządzania wizerunkiem i propozycja zmian………. 54

Zakończenie ……….56
Literatura………. 57
Spis ilustracji………. 60
Spis wykresów ……….60

Opis zawartości pracy:

Celem niniejszej pracy jest przedstawienie procesu kształtowania wizerunku jednej z marek papierosów firmy Cigarette Company oraz pokazanie jak duże znaczenie odgrywa rozpoznawalna marka na rynku konsumenckim.
Przedmiotem rozważań jest głównie sposób budowania image produktu po przez wykorzystanie promocji sprzedaży oraz public relations jako jednej z niewielu dostępnych form kreowania wizerunku przez koncerny tytoniowe.
Praca składa się z trzech rozdziałów.

W pierwszym rozdziale zaprezentowano teorie zagadnień z zakresu marki , zdobywania lojalności konsumentów ,public relations oraz promocji sprzedaży.

W części poświęconej marce znajdziemy : kwestie związane z ogólnym pojęciem marki ,wybieraniem odpowiedniej nazwy i znaku, sposobami jej pozycjonowania oraz kształtowania wizerunku produktu i przedsiębiorstwa jako całości. Z tematyki zdobywania lojalnych nabywców opisano między innymi podstawowe czynniki wpływające na decyzje zakupowe konsumentów. W części dotyczącej public relations przedstawiono: podstawowe definicje , opisano główne cele oraz podstawowe narzędzia działania PR.

Rozdział drugi przedstawia opis działalności Cigarette Company, a mianowicie: historię powstania koncernu, oraz wartości jakimi kieruje się organizacja w swoim działaniu.
W rozdziale tym zaprezentowane zostaje również portfolio marek jakie posiada w swojej ofercie firma…