Formy promocji turystyki w Polsce

3 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp………. 5

Rozdział I
Rynek w turystyce

1.1. Charakterystyka rynku usług turystycznych ……….7
1.2. Analiza i określenie sektorów rynku w turystyce……….12
1.3. Struktura informacyjna w turystyce……….18


Rozdział II
Marketing w turystyce

2.1. Marketing i jego rola w turystyce……….21
2.2. Idee marketingu……….29
2.3. Usługi turystyczne a marketing – mix……….32
2.4. Promocja na rynku turystycznym……….34


Rozdział III
Internet – nowoczesna forma rozwoju turystyki w Polsce

3.1. Charakterystyka Internetu i jego wpływ na społeczeństwo……….46
3.2. Definicja e-turystyki……….48
3.3. Społeczeństwo informacyjne……….50
3.4. Biznes elektroniczny na polskim i światowym rynku……….52


Rozdział IV
Analiza badań własnych

4.1. Metodologia badań własnych……….56
4.1.1. Rola metodologii……….56
4.1.2. Przedmiot i cel badań……….57
4.1.3. Problemy i hipotezy badawcze……….58
4.1.4. Metody i narzędzia badawcze……….59
4.2. Analiza przeprowadzonej ankiety……….60


Zakończenie……….68
Bibliografia……….69
Spis tabel……….71
Spis rysunków……….72
Załączniki……….73

Opis zawartości pracy:


Praca ma charakter badawczy i systematyzujący, oraz ma na celu zaprezentowanie jaki wpływ na społeczeństwo mają nowoczesne formy promocji turystyki.

W pierwszym rozdziale pracy zawarte zostały ogólne pojęcia o rynku turystycznym, podział rynku turystycznego, badania marketingowe.

Rozdział drugi przedstawia ogólną charakterystykę marketingu, jego idee, rolę w turystyce, usługi oraz jest poświęcony promocji na rynku turystycznym.

W trzecim rozdziale opisany został Internet jako nowe środowisko dla rozwoju turystyki w Polsce. Jego pojęcie, termin e-turystyki i to w jaki sposób rozwinął się dzięki niemu handel elektroniczny.

W rozdziale czwartym zaprezentowano badanie na podstawie wybranych osób korzystających z usług biur turystycznych. Jest w nim zawarta analiza usług oferowanych przez biura, oraz ich jakości i stosowanych metod promocji.