Marketingowa strategia rozwoju Miasta i Gminy XYZ
23 października 2015
Wstęp……….. 4
Rozdział I.
Marketing gmin – marketing komunalny – zarys koncepcji
1.1 Marketing komunalny i regionalny – geneza i miejsce w strukturze wiedzy marketingowej ………..6
1.2 Istota, przedmiot i zakres dzialan podmiotów marketingu komunalnego ………..14
1.3 Strategia marketingowa oraz rola strategii w rozwoju gminy……….. 20
1.4 Marketing-mix jako narzedzie realizacji strategii marketingowej gminy……….. 24
Rozdział II.
Charakterystyka spoleczno-demograficzna miasta i gminy XYZ
2.1 Rys historyczny Miasta i Gminy XYZ ………..32
2.2 Polozenie, podzial terytorialny i warunki naturalne Miasta i Gminy XYZ ………..38
2.3 Uwarunkowania demograficzne i lokalny rynek pracy……….. 45
Rozdział III.
Uwarunkowania gospodarcze miasta i gminy XYZ
3.1 Glówne dzialy gospodarki……….. 60
3.2 Ogólna charakterystyka usług w gminie XYZ……….. 80
Rozdział IV.
Marketingowa strategia rozwoju miasta i gminy XYZ
4.1 Diagnoza stanu restrukturyzacji uwarunkowan gospodarczych w XYZ (Analiza SWOT) ………..90
4.2 Problemy rozwojowe gminy i szanse ich rozwiazania ………..95
4.3 Zalozenia marketingowej strategii rozwoju Miasta i Gminy XYZ ………..101
Zakończenie ………..119
Bibliografia ………..121
Spis rysunków ………..126
Spis tabel ………..126
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|