Marketingowa strategia rozwoju Miasta i Gminy XYZ

23 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp……….. 4

Rozdział I.
Marketing gmin – marketing komunalny – zarys koncepcji

1.1 Marketing komunalny i regionalny – geneza i miejsce w strukturze wiedzy marketingowej ………..6
1.2 Istota, przedmiot i zakres dzialan podmiotów marketingu komunalnego ………..14
1.3 Strategia marketingowa oraz rola strategii w rozwoju gminy……….. 20
1.4 Marketing-mix jako narzedzie realizacji strategii marketingowej gminy……….. 24

Rozdział II.
Charakterystyka spoleczno-demograficzna miasta i gminy XYZ

2.1 Rys historyczny Miasta i Gminy XYZ ………..32
2.2 Polozenie, podzial terytorialny i warunki naturalne Miasta i Gminy XYZ ………..38
2.3 Uwarunkowania demograficzne i lokalny rynek pracy……….. 45

Rozdział III.
Uwarunkowania gospodarcze miasta i gminy XYZ

3.1 Glówne dzialy gospodarki……….. 60
3.2 Ogólna charakterystyka usług w gminie XYZ……….. 80

Rozdział IV.
Marketingowa strategia rozwoju miasta i gminy XYZ

4.1 Diagnoza stanu restrukturyzacji uwarunkowan gospodarczych w XYZ (Analiza SWOT) ………..90
4.2 Problemy rozwojowe gminy i szanse ich rozwiazania ………..95
4.3 Zalozenia marketingowej strategii rozwoju Miasta i Gminy XYZ ………..101

Zakończenie ………..119
Bibliografia ………..121
Spis rysunków ………..126
Spis tabel ………..126