Nachalny product placement w polskich serialach

3 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp………..3

Rozdział 1
Znaczenie product placement w budowaniu komunikatu reklamowego

1.1. Płatne komunikaty reklamowe w mediach jako forma komunikacji marketingowej ………..5
1.2. Pojęcie product placement (lokowania produktu) i jego stosowanie w mass mediach ………..10
1.3. Przepisy prawne dotyczące lokowania tematu i produktu ………..15
1.4. Sposoby lokowania produktu w przekazie telewizyjnym ………..17


Rozdział 2
Product placement w serialach

2.1. Product placement w produkcjach zagranicznych ………..20
2.2. Historia lokowania produktów w polskich serialach……….. 23
2.3. Koszty product placement w polskich serialach……….. 28


Rozdział 3
Analiza metod lokowania produktu w polskich serialach

3.1. Cel i metoda badania ………..33
3.2. Lokowanie produktu w polskich serialach – analiza przypadków……….. 35
3.3. Ocena lokowania produktu w polskich serialach ………..44


Zakończenie ………..49
Spis tabel i rysunków……….. 51
Bibliografia ………..52

Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505

Wpisz otrzymany kod :

Po wpisaniu kodu, kliknij "Pobieram PDF/DOCX", pobieranie rozpocznie się automatycznie

Koszt 25 zł netto | 30,75 zł brutto