Ocena jakości oferowanych usług turystycznych w wybranych obiektach hotelarskich XYZ.

21 października 2015 0 Przez administrator



Wstęp………….. 3

Rozdział I
Istota usług turystycznych …………..5

1.1. Usługi turystyczne świadczone w obiektach noclegowych …………..6
1.2. Czynniki kształtujące jakość usług hotelarskich …………..10


Rozdział II
Baza noclegowa XYZ i jej specyfika w wybranych hotelach funkcjonujących w XYZ

2.1. Wpływ walorów turystycznych na lokalizacje hoteli………….. 28
2.2. Struktura i stopień wykorzystania bazy hotelowej………….. 35
2.3. Analiza bazy noclegowej badanych obiektów hotelowych………….. 43


Rozdział III
Ocena jakości usług w badanych obiektach dokonana przez ich gości

3.1. Analiza gości badanych przedsiębiorstw …………..49
3.2. Ocena świadczonych usług w obiektach hotelowych………….. 53


Wnioski ………….. 67
Literatura …………..68
Spisy …………..70
Załączniki ………….. 72