Opracowanie koncepcji prezentacji produktu przy wykorzystaniu narzędzi do tworzenia grafiki 3D

3 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


1. Wstęp…..5

1.1 Cel pracy…..5
1.2 Struktura pracy…..6

2. Architektura pozytywnych doświadczeń.

2.1 Praca UX Designer’a…..7
2.2 Podstawowe techniki wizualnego wyróżnienia kluczowych elementów …..8
2.3 Ciężar, kontrast, głębia…………8
2.4 Kolor………………………………………9
2.5 Wzorki i powtórzenia…..10
2.6 Wyrównanie i grupowanie …..12
2.7 Linie i kształty …..13
2.8 Dodatkowe sposoby przyciągania uwagi…..13
2.9 Animacja reklamowa – założenia projektowe …..14

3. Tworzenie modeli

3.1 Przygotowanie sceny …..15
3.2 Przygotowanie szkiców telefonu …..15
3.3 Modelowanie obudowy telefonu …..17
3.4 Modelowanie wyświetlacza telefonu…..18
3.5 Modelowanie slotów przycisków i wejść w obudowie telefonu …..21
3.6 Modelowanie śrubek…..23
3.7 Modelowanie przycisków…..24
3.8 Modelowanie kamery i lampy błyskowej…..26
3.9 Modelowanie głośnika słuchawek …..26
3.10 Modelowanie uchwytu słuchawek…..27
3.11 Modelowanie nausznika słuchawek…..28

4. Unwrapowanie, teksturowanie i rendering modeli

4.1 Przykładowe mapowanie wyświetlacza telefonu …..30
4.2 Ustawienia materiałów …..32
4.3 Ustawienia kamery …..34
4.4 Oświetlenie sceny …..35
4.5 Wybór silnika renderującego …..36
4.6 Animacja …..38

5. After Effects.

5.1 Wprowadzenie do Adobe After Effects CS6 …..40
5.2 Zaplanowanie kompozycji…..41
5.3 Intro…..41
5.4 Wykorzystanie efektu głębi pola…..48
5.5 Zasada Pareto…..49
5.7 Zakończenie …..50
5.8 Dodanie muzyki…..51
5.9 Rendering…..52

6.0 Podsumowanie

6.1 Napotkane problemy…..53
6.1 Możliwości rozwoju pracy…..54

Spis rysunków…..55
Spis tabel…..56
Bibliografia …..57
Materiały uzupełniające …..57
Załączniki…..57