Organizacja obsługi klienta w firmie transportowej

4 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp

Rozdział I
Teoretyczne podstawy transportu i logistyki obsługa klienta

1.1 Podstawowe pojęcia usług transportowych i logistycznych
1.2 Etapy procesu transportowologistycznych usług
1.3 Właściwości procesu obsługi logistycznej konsumentów
1.4 Wnioski do rozdziału


Rozdział II
Analiza procesu Transportowo -logistycznej Obsługi Klientów Kompanii 'Telets-Alfa’

2.1. Charakterystyka przedsiębiorstwa „Telets-Alfa” na rynku usług transportowo spedycyjnych
2.2. Ocena jakości transportowo-logistycznej obsługi PK «Telec-Alfa»
2.3. Wnioski do rozdziału 2


Rozdział III
Propozycji projektów organizacji logistycznego obsługiwania klientów

3.1 Opracowanie propozycji optymalizacji tras dostaw towarów do klientów
3.2. Realizacja systemu zarządzania relacjami z klientami PK 'Telec-Alfa’
3.3. Wnioski do rozdziału


Wnioski i końcowe
Bibliografia
Spis tabel