Organizacja procesu dystrybucji w małym i średnim przedsiębiorstwie na przykładzie przedsiębiorstwa xyz

7 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp……….3

Rozdział I
Termin małego i średniego przedsiębiorstwa oraz rodzaje strategii dystrybucji

1.1 Definicja małego i średniego przedsiębiorstwa……….5
1.2 Strategie dystrybucji……….11

Rozdział II
Kanały dystrybucji i ich pośrednicy oraz sytuacja na rynku artykułów gospodarstwa domowego

2.1. Rodzaje kanałów dystrybucji……….17
2.2.Pośrednicy w kanałach dystrybucji……….20
2.3.Sytuacja na rynku artykułów gospodarstwa domowego……….29

Rozdział III
Charakterystyka przedsiębiorstwa Scapol

3.1.Geneza i rozwój przedsiębiorstwa Scapol……….38
3.2.Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa Scapol……….40

Rozdział IV
Główne i poboczne filary działalności przedsiębiorstwa Scapol

4.1.Asortyment przedsiębiorstwa Scapol……….44
4.2.Odbiorcy, rynki zbytu, import……….47
4.3.Produkcja, czyszczenie i konfekcjonowanie sztućców jako dodatkowa działalność przedsiębiorstwa Scapol……….51
4.4.Dystrybucja jako główna działalność przedsiębiorstwa Scapol……….54

Podsumowanie……….59
Bibliografia……….60
Strony internetowe……….62
Wykaz rysunków……….63
Wykaz tabel……….64
Wykaz wykresów……….65