Outsourcing jako czynnik konkurencyjności na rynku tworzyw sztucznych

3 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp………5

Rozdział I
Procesy konkurencji na rynku

1.1 Istota rynku………7
1.2 Rynek tworzyw sztucznych w Polsce………10
1.3 Zakres działalności przedsiębiorstw na rynku tworzyw sztucznych………14
1.4 Istota i główne cechy konkurencji………20
1.5 Modele strategicznych przewag konkurencyjnych………27


Rozdział II
Profil działalności wybranego przedsiębiorstwa produkcyjnego

2.1 Historia firmy XYZ Polska S.A………43
2.2 Główne kierunki produkcji………46
2.3 Sieć odbiorców i dostawców – transport………51
2.4 Składowanie i przenoszenie rur………53
2.5 Specyfika transportu w firmie………55


Rozdział III
Outsourcing w XYZ Polska S.A

3.1 Pojęcie outsourcingu………60
3.2 Analiza kosztów podejmowanego ryzyka………66
3.3 Outsourcing jako narzędzie obniżki kosztów logistycznych………70
3.4 Zastosowanie outsourcingu w transporcie………75
3.5 Wybór dostawców –forma outsourcingu selektywnego potrzeby transportowe i decyzja „transport własny czy obcy” gwarancja procesu transportowego………78
3.6 Decyzje determinujące outsourcing usług transportowych w firmie XYZ Polska S.A………85


Rodział IV
Ocena dostawców usług transportowych

4.1 Kryteria oceny dostawców usług transportowych………93
4.2 Koszty outsourcingu działalności transportowej w firmie………96
4.3 Zasadność outsourcingu i jego praktyczne aspekty w XYZ Polska………100


Zakończenie………101
Bibliografia