Outsourcing w hotelarstwie
18 października 2015
Wstęp…………4
Rozdział 1.
Outsourcing i jego miejsce w hotelarstwie
1.1. Tresc i zakres pojęcia outsourcing…………6
1.2. Przyczyna rozwoju outsourcingu na swiecie i w Polsce…………8
1.3. Dzialy struktury hotelowej, w jakich moze wystepowac outsourcing…………10
Rozdział 2.
Outsourcing hotelarstwa w praktyce
2.1. Outsourcing uslug…………13
2.2. Outsourcing w hotelu od strony prawnej oraz przyblizenie umowy o swiadczenie usług outsourcingowych…………14
2.3. Przedstawienie usług outsourcingowych prowadzonych w hotelach na przykładzie:…………23
Cateringu…………23
Uslug informatycznych…………24
Leasingu pracowniczego…………25
Funkcji kadrowych…………25
E- outsourcing…………26
Plac…………26
2.4. Oferty firmy outsourcingowej Impel dla hoteli…………26
2.5. Przyklady zastosowania zródel zewnetrznych na podstawie wybranych ośrodków hotelowych…………30
Rozdział 3.
Rozwój, zmiany i kontrowersja zjawiska outsourcingu.
3.1. Dynamika rozwoju outsourcingu…………33
3.2. Korzysci z trójstronnej współpracy miedzy outsourcerem, pracownikiem firmy outsourcingowej i konsumentem(hotelem)na przykładzie leasingu pracowniczego w hotelu…………36
3.3. Zalety i wady outsourcingu…………38
Zakończenie i wnioski…………44
Tabelki, wykresy, rysunki…………46
Bibliografia…………50
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|