Outsourcing w hotelarstwie


Wstęp…………4

Rozdzial 1.
Outsourcing i jego miejsce w hotelarstwie

1.1. Tresc i zakres pojecia outsourcing…………6
1.2. Przyczyna rozwoju outsourcingu na swiecie i w Polsce…………8
1.3. Dzialy struktury hotelowej, w jakich moze wystepowac outsourcing…………10


Rozdzial 2.
Outsourcing hotelarstwa w praktyce

2.1. Outsourcing uslug…………13
2.2. Outsourcing w hotelu od strony prawnej oraz przyblizenie umowy o swiadczenie usług outsourcingowych…………14
2.3. Przedstawienie usług outsourcingowych prowadzonych w hotelach na przykładzie:…………23
Cateringu…………23
Uslug informatycznych…………24
Leasingu pracowniczego…………25
Funkcji kadrowych…………25
E- outsourcing…………26
Plac…………26
2.4. Oferty firmy outsourcingowej Impel dla hoteli…………26
2.5. Przyklady zastosowania zródel zewnetrznych na podstawie wybranych ośrodków hotelowych…………30


Rozdzial 3.
Rozwój, zmiany i kontrowersja zjawiska outsourcingu.

3.1. Dynamika rozwoju outsourcingu…………33
3.2. Korzysci z trójstronnej współpracy miedzy outsourcerem, pracownikiem firmy outsourcingowej i konsumentem(hotelem)na przykładzie leasingu pracowniczego w hotelu…………36
3.3. Zalety i wady outsourcingu…………38


Zakończenie i wnioski…………44
Tabelki, wykresy, rysunki…………46
Bibliografia…………50

 

Promocja 50 % 4,92 zł Promocja do końca miesiąca Promocja 50 % 4,92 zł Promocja do końca miesiąca Promocja 50 % 4,92 zł Promocja do końca miesiąca

Zostaw komentarz

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>