Portret domu rodzinnego badanych dzieci w młodszym wieku szkolnym
2 marca 2019
Wstęp…………5
Rozdział I
Problematyka badań w literaturze przedmiotu.
1.Treść i zakres pojęć …………7
1.1. Rodzina…………7
1.2. Dom rodzinny (istota i właściwości) …………8
1.3. Więzi rodzinne (charakter oraz ich znaczenie)…………14
1.4. Opieka…………18
1.5. Edukacja (kształcenie i wychowanie)…………20
1.6. Czas wolny…………22
1.7. Środowisko wychowawcze…………23
1.8. Środowisko lokalne…………25
2. Fundamentalne elementy komunikacji w domu rodzinnym…………27
3. Dom rodzinny wobec wybranych zagrożeń i wyzwań współczesnego świata…………29
Rozdział II
Założenia metodologiczne badań własnych.
1. Przedmiot i cele badań…………34
2. Problemy badawcze…………36
3. Hipotezy badawcze…………37
4. Metody, techniki i narzędzie badawcze…………38
5. Dobór terenu i próby badawczej…………42
6. Organizacja i przebieg badań…………46
Rozdział III
Portret domu rodzinnego dzieci – analiza wyników badań własnych
1. Komponenty domu rodzinnego badanych dzieci…………47
2. Charakter i zakres więzi rodzinnych w odczuciach badanych respondentów…………52
3. Rola domu rodzinnego jako miejsca opieki i edukacji w ocenie badanych dzieci…………53
4. Formy spędzania czasu wolnego w domu rodzinnych badanych respondentów…………54
5. Marzenia badanych dzieci o ich domu rodzinnym…………55
Zakończenie…………56
Bibliografia…………60
Akty legislacyjne…………60
Pozycje zwarte…………60
Czasopisma…………63
Inne źródła…………63
Spis tabel…………64
Spis schematów…………64
Aneks…………65
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|