Uwarunkowania rozwoju umiejętności czytania ze zrozumieniem uczniów kl. III SP

2 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp………..5

Rozdział 1.
Tło teoretyczne czytania i pisania.

1.1.Istota i rozwój umiejętności czytania………..8
1.2. Koncepcje dotyczące płynnego czytania………..14
1.3. Specyfika i komponenty czytania ze zrozumieniem………..17
1.4. Dojrzałość do czytania ze zrozumieniem i pisania………..24
1.5. Podstawowe objawy zaburzeń czytania i pisania………..29


Rozdział II
Uwarunkowania rozumienia czytanego tekstu w kl. I-III.

2.1. Determinanty umiejętności czytania ze zrozumieniem………..33
2.2. Trudności w czytaniu tekstów ze zrozumieniem………..37
2.3. Zróżnicowanie środowiskowe osiągnięć uczniów w zakresie rozumienia tekstu……….40


Rozdział III
Metodyka badań własnych.

3.1. Cel i przedmiot badań………..45
3.2. Problemy i hipotezy badawcze badawcze………..46
3.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze………..48
3.4. Dobór terenu i próby badawczej………..51
3.5. Organizacja i przebieg badań ………..52


Rozdział IV
Analiza wyników badań własnych………..54

Zakończenie………..58
Bibliografia………..61
Spis tabel………..65
Spis wykresów………..65
Aneks/Załączniki………..66