Postrzeganie zjawiska prostytucji i sponsoringu w opinii studentów uczelni wyższych

2 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp

Rozdział I.
Zjawisko prostytucji i sponsoringu – teoretyczne podstawy badań………1

1.1 Definicja prostytucji ………1
1.2 Rozwój prostytucji na świecie ………4
1.3 Systemy prawnej regulacji prostytucji ………6
1.4 Typologia prostytutek ………9
1.5 Zagrożenia zdrowia wynikające z uprawiania prostytucji ………11
1.5.1 Konsekwencje uprawiania prostytucji dla zdrowia psychicznego ………13
1.5.2 Konsekwencje uprawiania prostytucji dla zdrowia fizycznego ………14
1.6 Prostytucja a zjawisko sponsoringu ……… 17


Rozdział II.
Metodologiczne podstawy badań ………21

2.1 Cel i przedmiot badań ………22
2.2 Problemy i hipotezy badawcze ………22
2.3 Metody, techniki oraz narzędzia badawcze ………23
2.4 Grupa i teren badań ………23
2.5 Przebieg badań ………24


Rozdział III.
Zjawisko prostytucji i sponsoringu w opinii studentów – wyniki badań własnych

3.1 Socjodemograficzna charakterystyka badanej grupy ………25
3.2 Powszechność zjawiska prostytucji i sponsoringu w opinii studentów ………28
3.3 Stosunek do osób uprawiających prostytucję oraz ich akceptacja ………29
3.4 Prawna strona zjawiska prostytucji ………31
3.5 Zjawisko prostytucji a moralność społeczeństwa ………33
3.6 Przyczyny uprawiania prostytucji ………35
3.7 Sponsoring jako forma prostytucji kobiecej ………37

Zakończenie
Bibliografia
Spis wykresów
Aneks ankieta