Promotion-mix masowych wydarzen muzycznych.
23 października 2015
Wstęp
Rozdział I
1.1. Marketing a reklama. Reklama a reklama wizualna
1.2. Specyfika oraz marketing – mix masowych wydarzen muzycznych
1.3. Reklama i reklama wizualna jako element promotion – mix masowych wydarzen muzycznych
Rozdział II
Nosniki reklamy wizualnej jako narzedzia w promotion – mix masowych wydarzen muzycznych
2.1. Media reklamy wizualnej w promotion – mix masowych wydarzen muzycznych
2.2. Reklama telewizyjna
2.3. Reklama prasowa
2.4. Inne formy zewnetrznej reklamy wizualnej
Rozdział III
Reklama wizualna sluzaca realizacji strategii promotion – mix masowych wydarzen muzycznych na konkretnych przykladach
3.1 Reklama w promotion – mix masowych wydarzen muzycznych. Studium konkretnych przypadków
3.1.1. Heineken Open’er Festival
3.1.2. Coke Live Music Festival
3.1.3. OFF Festival
3.1.4. Festiwal Nowa Muzyka
3.1.5. Orange Warsaw Festival
3.1.6. Podsumowanie
3.2. Reklama wizualna a zachowanie konsumenta. Badania ankietowe i ich analiza
Zakończenie
Bibliografia
Aneks
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|