Samoocena i samoakceptacja a zachowania prospołeczne młodzieży.

7 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp…………3

Rozdział I.
Samoocena jako postawa wobec siebie…………5

1.1. Definicje i typologie samooceny
1.2. Rozwój samooceny i jej uwarunkowania
1.3. Cechy samooceny
1.4. Funkcjonowanie osób ze względu na poziom samooceny

Rozdział II.
Akceptacja samego siebie…………22

2.1. Definicje akceptacji i samoakceptacji
2.2. Rozwój samoakceptacji i jej uwarunkowania

Rozdział III.
Zachowania prospołeczne i ich charakterystyka…………28

3.1. Zachowania prospołeczne – próba definicji
3.2. Altruizm a zachowania prospołeczne
3.3. Zachowania prospołeczne u zwierząt
3.4. Motywacja i przyczyny zachowań prospołecznych
3.5. Formy zachowań prospołecznych
3.6. Czynniki rzutujące na zachowania prospołeczne
3.7. Rola edukacji w krzewieniu zachowań prospołecznych

Rozdział IV.
Metodologia badań własnych…………55

4.1. Cel badań własnych
4.2. Problemy badawcze, zmienne i wskaźniki
4.3. Hipotezy
4.4. Metody i narzędzia badawcze
4.5. Grupa badawcza

Rozdział V.
Analiza wyników badań……….69

5.1. Weryfikacja hipotez badawczych
5.2. Podsumowanie badań

Zakończenie…………100
Aneksy………101
Bibliografia