Sposoby spędzania czasu wolnego przez uczniów trzeciej klasy szkoły podstawowej i ich uwarunkowania

2 marca 2019 Wyłączono Przez administrator

Wstęp ………3

Rozdział 1.
Problematyka czasu wolnego w świetle literatury pedagogiczno – psychologicznej

1.1. Pojęcie czasu wolnego ………5
1.2. Funkcje czasu wolnego ………10
1.3. Aspekty czasu wolnego ………13
1.4. Rola rodziców w sposobach spędzania czasu wolnego przez dzieci……… 17
1.5. Udział szkoły i nauczyciela w sposobach spędzania czasu wolnego przez dzieci ………21
1.6. Oddziaływanie środowiska rówieśniczego i instytucji wychowawczych na wykorzystanie czasu wolnego przez uczniów……… 27


Rozdział 2.
Metodologia badań własnych

2.1. Przedmiot, cele i problematyka badawcza………. 32
2.2. Metody, techniki i narzędzia badawcze……… 35
2.3. Charakterystyka badanej grupy ………39
2.4. Organizacja i przebieg badań……… 42


Rozdział 3.
Formy wykorzystywania czasu wolnego uczniów klasy trzeciej nauczania początkowego

3.1. Czas wolny z perspektywy uczniów ………44
3.2. Czas wolny z perspektywy rodziców ………57
3.3. Propozycje wolnoczasowe szkoły z perspektywy uczniów oraz ich rodziców ………64


Zakończenie……… 67
Bibliografia ………70
Netografia ………72
Spis wykresów……… 73
Aneks……… 74