Współpraca nauczycieli z rodzicami w zakresie zapobiegania i przezwyciężania niepowodzeń szkolnych u dzieci.

2 marca 2019 Wyłączono Przez administrator

Wstęp

Rozdział I
Trudności i niepowodzenia szkolne w literaturze przedmiotu

1. Pojęcie i charakterystyka niepowodzeń szkolnych
2. Przyczyny niepowodzeń szkolnych.
3. Fazy i rodzaje niepowodzeń szkolnych
4. Skutki niepowodzeń szkolnych

Rozdział II
Współpraca środowiska rodzinnego ze szkołą w profilaktyce i przezwyciężaniu niepowodzeń szkolnych

1. Współpraca rodziców i szkoły w świetle aktów prawnych
2. Rola rodziny i szkoły w wychowaniu u rozwoju dziecka
2.1. Znaczenie rodziny w prawidłowym rozwoju i wychowaniu dziecka
2.2. Znaczenie szkoły w prawidłowym rozwoju i wychowaniu dziecka
3. Cele i zasady współpracy rodziców z wychowawcą
4. Formy współpracy rodziny i szkoły
5. Sposoby skutecznego przezwyciężania niepowodzeń szkolnych na płaszczyźnie: szkoła – dom rodzinny dziecka.

Rozdział III
Metodologia badań własnych

1. Przedmiot i cel badań
2. Problemy i hipotezy badawcze
3. Metody, techniki i narzędzia badawcze
4. Charakterystyka próby badawczej
5. Przebieg badań

Rozdział IV
Analiza wyników badań własnych

1. Analiza wyników kwestionariusza ankiety dla rodziców
2. Analiza wyników kwestionariusza dla nauczycieli
3. Weryfikacja problemów i hipotez badawczych

Zakończenie
Bibliografia
Spis wykresów
Spis rysunków
Spis tabel
Aneksy