Strategia marketingowa przedsiębiorstwa produkcyjno-usługowego


Wstęp………. 4

Rozdział I.
Strategia marketingowa a ogólna strategia firmy ……….6
1.1. Istota strategii marketingowej ……….8
1.2. Formułowanie strategii marketingowej przedsiębiorstwa ……….12
1.3. Analiza szans i ryzyka firm ……….15
1.4. Identyfikacja docelowych rynków działania; segmentacja rynku ……….16
1.5. Pozycjonowanie produktu oraz programowanie marketingu-mix ……….21

Rozdział II.
Rodzaje strategii marketingowych ……….26

2.1. Strategie normatywne rozwoju przedsiębiorstwa………. 26
2.2. Strategie produkt – rynek ……….28
2.3. Strategie segmentacji rynku ……….31
2.4. Strategie konkurencyjne ……….35

Rozdział III.
Marketingowa strategia przedsiębiorstwa produkcyjno-usługowego w świetle literatury ……….38

3.1. Istota i rola strategii marketingowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem produkcyjno-usługowym ……….38
3.2. Koncepcja marketingowej strategii produktu i jej elementy ……….40
3.3. Proces formułowania marketingowej strategii produkcji………. 48

Rozdział IV.
Strategia marketingowa działalności produkcyjno-usługowej w przedsiębiorstwie XYZ ……….55

4.1. Ogólna charakterystyka działalności gospodarczej przedsiębiorstwa XYZ………. 55
4.2. Elementy marketingowych strategii działalności przedsiębiorstwa ……….58
4.2.1. Strategia produktu ……….58
4.2.2. Strategia cen ………. 63
4.2.3. Strategia dystrybucji………. 65
4.2.4. Strategia promocji ……….67

Zakończenie ……….71
Bibliografia………. 75

Aby pobrać, wyślij SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505

Wpisz otrzymany kod

Po wpisaniu kodu, kliknij "Pobieram PDF", pobieranie rozpocznie się automatycznie

Koszt 25 zł netto | 30,75 zł brutto