Strategia marketingowa przedsiębiorstwa produkcyjno-usługowego

7 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp………. 4

Rozdział I.
Strategia marketingowa a ogólna strategia firmy ……….6

1.1. Istota strategii marketingowej ……….8
1.2. Formułowanie strategii marketingowej przedsiębiorstwa ……….12
1.3. Analiza szans i ryzyka firm ……….15
1.4. Identyfikacja docelowych rynków działania; segmentacja rynku ……….16
1.5. Pozycjonowanie produktu oraz programowanie marketingu-mix ……….21

Rozdział II.
Rodzaje strategii marketingowych ……….26

2.1. Strategie normatywne rozwoju przedsiębiorstwa………. 26
2.2. Strategie produkt – rynek ……….28
2.3. Strategie segmentacji rynku ……….31
2.4. Strategie konkurencyjne ……….35

Rozdział III.
Marketingowa strategia przedsiębiorstwa produkcyjno-usługowego w świetle literatury ……….38

3.1. Istota i rola strategii marketingowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem produkcyjno-usługowym ……….38
3.2. Koncepcja marketingowej strategii produktu i jej elementy ……….40
3.3. Proces formułowania marketingowej strategii produkcji………. 48

Rozdział IV.
Strategia marketingowa działalności produkcyjno-usługowej w przedsiębiorstwie XYZ ……….55

4.1. Ogólna charakterystyka działalności gospodarczej przedsiębiorstwa XYZ………. 55
4.2. Elementy marketingowych strategii działalności przedsiębiorstwa ……….58
4.2.1. Strategia produktu ……….58
4.2.2. Strategia cen ………. 63
4.2.3. Strategia dystrybucji………. 65
4.2.4. Strategia promocji ……….67

Zakończenie ……….71
Bibliografia………. 75