System zarządzania, jakością na przykładzie firmy wędliniarskiej.

21 października 2015 0 Przez administrator

Wstęp…………2

Rozdział I
Podstawy i koncepcja zarządzania, jakością.

1.1 Pojęcie i istota, jakości…………4
1.2 Historyczny rozwój zagadnienia, jakości…………6
1.3 Ewolucja normy ISO serii 9000…………13


Rozdział II
Oblicze, jakości we współczesnym świecie.

2.1 Rola i przeznaczenie systemu zarządzania, jakością…………19
2.2 Certyfikacja systemów, jakości zgodnych z normą ISO 9001:2001…………21
2.3 Promocja, Jakości…………27


Rozdział III
System Zarządzania, Jakością na przykładzie firmy Kabanos.

3.1 Ogólne informacje o działalności firmy Kabanos…………30
3.2 System zarządzania, jakością i odpowiedzialność kierownictwa………… 32
3.3 Zarządzanie zasobami finansowymi i ludzkimi w firmie Kabanos…………36


Rozdział IV
Praktyczne zastosowanie Systemu Zarządzania, Jakością na przykładzie firmy Kabanos.

4.1 Przygotowanie i etapy wdrażania Systemu Zarządzania, Jakością…………39
4.2 Opis systemu Zarządzania, Jakością w firmie Kabanos…………45
4.3 Korzyści wynikające ze zmian projakościowych powstałych podczas wdrażania………… 48


Podsumowanie…………51
Bibliografia…………53