System zarządzania, jakością na przykładzie firmy wędliniarskiej.
21 października 2015
Wstęp…………2
Rozdział I
Podstawy i koncepcja zarządzania, jakością.
1.1 Pojęcie i istota, jakości…………4
1.2 Historyczny rozwój zagadnienia, jakości…………6
1.3 Ewolucja normy ISO serii 9000…………13
Rozdział II
Oblicze, jakości we współczesnym świecie.
2.1 Rola i przeznaczenie systemu zarządzania, jakością…………19
2.2 Certyfikacja systemów, jakości zgodnych z normą ISO 9001:2001…………21
2.3 Promocja, Jakości…………27
Rozdział III
System Zarządzania, Jakością na przykładzie firmy Kabanos.
3.1 Ogólne informacje o działalności firmy Kabanos…………30
3.2 System zarządzania, jakością i odpowiedzialność kierownictwa………… 32
3.3 Zarządzanie zasobami finansowymi i ludzkimi w firmie Kabanos…………36
Rozdział IV
Praktyczne zastosowanie Systemu Zarządzania, Jakością na przykładzie firmy Kabanos.
4.1 Przygotowanie i etapy wdrażania Systemu Zarządzania, Jakością…………39
4.2 Opis systemu Zarządzania, Jakością w firmie Kabanos…………45
4.3 Korzyści wynikające ze zmian projakościowych powstałych podczas wdrażania………… 48
Podsumowanie…………51
Bibliografia…………53
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|