Trudności w uczeniu się młodzieży z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej z zaburzeniami koncentracji uwagi
2 marca 2019
Wstęp………..4
Rozdział 1.
Nadpobudliwość psychoruchowa z zaburzeniami koncentracji uwagi w ujęciu literatury przedmiotu
1.1. Definicja i klasyfikacje ADHD ………..7
1.2. Objawy zespołu nadpobudliwości psychoruchowej z zaburzeniami koncentracji uwagi……….. 12
1.3. Etiologia ADHD……….. 14
1.4. Diagnoza ADHD ………..16
1.5. Formy terapii i wspomaganie zespołu nadpobudliwości psychoruchowej z zaburzeniami koncentracji uwagi……….. 19
Rozdział 2.
Funkcjonowanie społeczne dziecka z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej z zaburzeniami koncentracji uwagi
2.1. Dziecko z ADHD w rodzinie ………..24
2.2. Dziecko z ADHD w środowisku rówieśniczym ………..29
2.3. Formy wsparcia społecznego na rzecz dzieci z ADHD……….. 32
Rozdział 3.
Trudności szkolne dziecka z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej z zaburzeniami koncentracji uwagi
3.1. Edukacyjne potrzeby dzieci z ADHD ………..38
3.2. Specyficzne trudności w nauce ………..41
3.3. Praca nauczyciela z dzieckiem z ADHD ………..44
Rozdział 4.
Metodologia badań własnych
4.1. Ogólne wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych……….. 48
4.2. Cel i przedmiot badań……….. 48
4.3. Problemy badawcze i hipotezy badawcze 50
4.4. Zmienne i wskaźniki ………..52
4.5. Metody, techniki i narzędzia badawcze……….. 53
4.6. Organizacja i teren badań……….. 56
Rozdział 5.
Analiza badań własnych
5.1. Ogólne wprowadzenie ………..58
5.2. Dane dotyczące wywiadu……….. 59
5.3. Dane dotyczące ankiety……….. 62
5.4. Weryfikacja hipotez badawczych……….. 76
Bibliografia……….. 81
Wykaz tabel i wykresów……….. 86
Załączniki ………..87
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|