Wpływ zajęć pozalekcyjnych na proces resocjalizacji dziewcząt upośledzonych umysłowo na przykładzie XYZ

1 marca 2019 0 Przez administrator


Wstęp………3

Rozdział I
Podstawowe pojęcia związane z resocjalizacją młodzieży upośledzonej umysłowo w świetle literatury przedmiotu

1.1. Niedostosowanie społeczne i resocjalizacja……… 5
1.2. Upośledzenie umysłowe i rewalidacja……… 10
1.3. Czas wolny i wychowanie pozalekcyjne……… 15


Rozdział II
Metodologia badań własnych

2.1. Cel i przedmiot badań……… 22
2.2. Problemy badawcze i hipotezy……… 24
2.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze……… 26
2.4. Teren badań ………30
2.5. Charakterystyka badanej grupy……… 31


Rozdział III
Działalność resocjalizacyjna ośrodka

3.1. Nauka szkolna ………35
3.2. Zajęcia w internacie……… 37
3.3. Współpraca z rodziną i środowiskiem ………39


Rozdział IV
Wpływ czasu wolnego i zajęć pozalekcyjnych na resocjalizację wychowanek MOW

4.1. Rodzinne uwarunkowania niedostosowania społecznego……… 41
4.2. Organizacja czasu wolnego i różnorodność zajęć pozalekcyjnych w Ośrodku……… 48


Zakończenie i wnioski……… 56
Bibliografia……… 59
Ankieta ………61