Współpraca szkoły z instytucjami kulturalnymi w organizacji czasu wolnego uczniów

2 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp.

Rozdział I
Spędzanie czasu wolnego młodzieży jako problem społeczno-pedagogiczny.

1.1. Definicja pojęć
1.2. Problemy dotyczące spędzania czasu wolnego przez młodzież.
1.3. Instytucje kulturalne zajmujące się organizacją czasu wolnego młodzieży szkolnej.
1.4. Formy współpracy szkoły z instytucjami kulturalnymi w organizacji czas wolnego uczniów.
1.5. Organizacja czasu wolnego uczniów w szkole.
1.6. Doświadczenie państw Unijnych w organizacji czasu wolnego młodzieży.


Rozdział II
Gimnazjum nr 2 im. gen. K. Pułaskiego w Makowie Mazowieckim jako placówka wychowawcza.

2.1. Ogólna charakterystyka struktury szkoły
2.2. Formy pracy wychowawczej dotyczącej rozwoju poznawczego dzieci.
2.3. Formy pracy doradczej w organizacji czasu wolnego uczniów.


Rozdział III
Metodyka badań własnych.

3.1. Przedmiot i cel badań.
3.2. Problemy badawcze i hipotezy.
3.3. Metoda, techniki i narzędzia stosowane w badaniach.
3.4. Charakterystyka terenu badań i badanej populacji.
3.5. Organizacja badań własnych.


Rozdział IV
Wyniki badań własnych.

Zakończenie.
Bibliografia.
Spis tabel.
Spis wykresów.
Aneks/Załączniki.