Współpraca szkoły z instytucjami kulturalnymi w organizacji czasu wolnego uczniów
2 marca 2019
Wstęp.
Rozdział I
Spędzanie czasu wolnego młodzieży jako problem społeczno-pedagogiczny.
1.1. Definicja pojęć
1.2. Problemy dotyczące spędzania czasu wolnego przez młodzież.
1.3. Instytucje kulturalne zajmujące się organizacją czasu wolnego młodzieży szkolnej.
1.4. Formy współpracy szkoły z instytucjami kulturalnymi w organizacji czas wolnego uczniów.
1.5. Organizacja czasu wolnego uczniów w szkole.
1.6. Doświadczenie państw Unijnych w organizacji czasu wolnego młodzieży.
Rozdział II
Gimnazjum nr 2 im. gen. K. Pułaskiego w Makowie Mazowieckim jako placówka wychowawcza.
2.1. Ogólna charakterystyka struktury szkoły
2.2. Formy pracy wychowawczej dotyczącej rozwoju poznawczego dzieci.
2.3. Formy pracy doradczej w organizacji czasu wolnego uczniów.
Rozdział III
Metodyka badań własnych.
3.1. Przedmiot i cel badań.
3.2. Problemy badawcze i hipotezy.
3.3. Metoda, techniki i narzędzia stosowane w badaniach.
3.4. Charakterystyka terenu badań i badanej populacji.
3.5. Organizacja badań własnych.
Rozdział IV
Wyniki badań własnych.
Zakończenie.
Bibliografia.
Spis tabel.
Spis wykresów.
Aneks/Załączniki.
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|