Aspiracje życiowe i zawodowe młodzieży gimnazjalnej
2 marca 2019
Wstęp
Rozdział I
Teoretyczne aspekty warunkujące aspiracje.
1.1.Definicja pojęć.
1.2. Analiza problemu dotyczące zawodu.
1.3. Psychologiczno-pedagogiczne aspekty rozwoju aspiracji edukacyjnych i zawodowych uczniów gimnazjum.
1.4. Osobliwości pracy doradcy zawodowego w gimnazjum.
1.5.Doświadczenie państw unijnych w rozwoju aspiracji edukacyjnej i zawodowej uczniów gimnazjum.
Rozdział II
Gimnazjum nr 1 w Ostrołęce jako rozwojowa placówka.
2.1. Ogólna charakterystyka.
2.2. Forma pracy doradcy zawodowego.
2.3. Forma pracy nauczycieli.
2.4. Formy pracy pozalekcyjnej.
2.5. Formy współpracy rodziców i szkoły z uczniami.
Rozdział III
Metodologia badań własnych.
3.1. Przedmiot i cel badań.
3.2. Problemy badawcze i hipotezy.
3.3. Metoda techniki i narzędzia stosowane w badaniach.
3.5. Organizacja badań własnych.
Rozdział IV
Wyniki badań własnych.
Podsumowanie i wnioski.
Literatura.
Spis tabel.
Spis wykresów.
Aneks/Załącznik.
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|