Wybory Prezydenckie w 2015 roku. Analiza wybranych narzędzi marketingu politycznego
3 marca 2019
Wstęp………4
Rozdział 1
Aspekty prawne oraz historia wyborów na urząd prezydenta RP
1.1 Zasady wyboru prezydenta rzeczypospolitej polskiej według konstytucji i kodeksu wyborczego ………7
1.2 Komitety wyborcze ………12
1.3 Finansowanie kampanii wyborczej ………13
Rozdział 2
Narzędzia marketingu politycznego w kampaniach prezydenckich
2.1 Pojęcie marketingu politycznego ………16
2.2 Charakterystyka wybranych narzędzi marketingu politycznego wykorzystywanych w kampaniach prezydenckich ………19
Rozdział 3
Narzędzia wizualne i audiowizualne
Rozdział 4
Sposoby wykorzystania portali społecznościowych ………38
Zakończenie ………51
Bibliografia……… 54
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|