Postawy studentów wobec osób niepełnosprawnych intelektualnie
2 marca 2019
Wstęp
Rozdział I
Niepełnosprawność intelektualna w świetle literatury
1.1. Rys historyczny niepełnosprawności intelektualnej
1.2. Pojęcie niepełnosprawności intelektualnej
1.3. Warunki formowania się tożsamości społecznej osób niepełnosprawnych
1.4. Społeczna percepcja osób niepełnosprawnych intelektualnie
1.5. Edukacja dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną
Rozdział II
Kształtowanie postaw wobec osób niepełnosprawnych
2.1. Rodzaje postaw i interakcji społecznych
2.2. Kształtowanie postaw życiowych
2.3. Aspekty wspierania rozwoju intelektualnego osób niepełnosprawnych
Rozdział III
Założenia metodologiczne badań
3.1. Przedmiot i cel badań
3.2. Problemy i hipotezy badawcze
3.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze
3.4. Teren badań i grupa badawcza
3.5. Organizacja i przebieg badań
Rozdział IV
Analiza wyników badań własnych
4.1. Płeć i miejsce zamieszkania studentów, a postawy wobec osób niepełnosprawnych
4.2. Opinie studentów na temat osób niepełnosprawnych
4.3 Postawy studentów w stosunku do niepełnosprawnych rówieśników
4.4. Różnice w postawach studentów pedagogiki i psychologii wobec osób niepełnosprawnych
Bibliografia
Spis tabel
Spis wykresów
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|