Szanse i zagrożenia rozwoju małej firmy transportowo-spedycyjnej na przykładzie firmy „XYZ sp. Z O.O.”

3 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp……….. 2

Rozdział I
Specyfika usług transportowo-spedycyjnych

1. Istota usług transportowo-spedycyjnych………..6
2. Zapotrzebowanie na usługi transportowo-spedycyjne………..15
3. Jakość usług transportowo-spedycyjnych………..22
4. Regulacje prawne w procesie świadczenia usług transportowospedycyjnych………..32


Rozdział II
Rynek usług transportowo-spedycyjnych

1. Czynniki determinujące rozwój rynku usług transportowo-spedycyjnych………..42
2. Analiza otoczenia firmy na rynku usług transportowo-spedycyjnych – analiza SWOT………..52
3. Strategie rozwoju firm na rynku usług transportowo-spedycyjnych………..58
4. Kierunki rozwoju rynku usług transportowo-spedycyjnych………..65


Rozdział III
Kierunki rozwoju firmy XYZ Sp. z o.o.

1. Powstanie i rozwój działalności………..72
2. Ocena mocnych i słabych stron firmy………..85
3. Sposoby zwiększenia przewagi konkurencyjnej firmy na rynku………..92
4. Strategia wykorzystania niszy rynkowej warunkiem konkurencyjności firmy………..95


Zakończenie………..99
Bibliografia………..101
Spis ilustracji………..106
Spis tabel………..107