Czynniki rozwoju tanich linii lotniczych w Polsce


Wstęp.

Rozdział I
Transport jako sektor gospodarki narodowe.

1.1 Definicja transportu.
1.2 Funkcje transportu w gospodarce.
1.3 Systematyka działalności transportowej.
1.4 Elementy rynku transportowego.

Rozdział II
Transport lotniczy.

2.1 Podstawowe cechy rynku i usług transportu lotniczego.
2.2 Infrastruktura i tabor transportu lotniczego.
2.3 Regulacje prawne w zakresie transportu lotniczego.

Rozdział III
Tani przewoźnicy w transporcie lotniczym w Polsce.

3.1 Charakterystyka tanich przewoźników lotniczych.
3.2 Jednolity europejski rynek usług lotniczych a tani przewoźnicy.

Rozdział IV
Identyfikacja kluczowych czynników rozwoju tanich przewoźników lotniczych

4.1 Tendencje na rynku tanich przewoźników lotniczych w Polsce.
4.2. Studium przypadku rozwoju linii lotniczej Ryanair.
4.3 Kluczowe czynniki tanich przewoźników lotniczych.

Zakończenie.
Bibliografia.
Spis rysunków.
Spis tabel.
Spis wykresów.

Opis zawartości pracy:

Praca składa się z czterech rozdziałów.

W rozdziale pierwszym pracy scharakteryzowano polski rynek lotniczy. Zostały omówione szczegółowo zasady funkcjonowania przewoźników, infrastruktura lotnicza tanich przewoźników lotniczych oraz przedstawiono uregulowania prawne w zakresie polityki otwartego nieba.

Rozdział drugi zawiera informacje o rozwoju tanich linii lotniczych w Polsce, w tym analizę lotniczych przewozów,
pozycję tanich linii lotniczych na rynku usług, tendencje w sektorze przewozów lotniczych oraz opinie i oczekiwania względem niskobudżetowych przewoźników.

Rozdział trzeci oraz czwartym obrazuje determinanty konkurencyjności tanich linii lotniczych. Przedstawiono istotę i główne cechy konkurencji,
modele strategicznych przewag konkurencyjnych, jak również zasady tworzenia jednolitego europejskiego rynku usług lotniczych oraz prawo ochrony konkurencji w przewozach lotniczych.