TQM – na przykładzie biblioteki
21 października 2015
Wstęp…………..3
Rozdział I
Kompleksowe Zarządzanie Jakością.
1. Pojęcie jakości…………..4
2. Pojęcie TQM…………..7
3. Charakterystyka TQM…………..8
4. TQM a normy ISO 9000…………..10
5. Polska Nagroda Jakości…………..11
Rozdział II
Struktura organizacyjna i działalność biblioteki na przykładzie Biblioteki XYZ
1. Struktura organizacyjna biblioteki ŚAM…………..14
2. Zadania biblioteki Głównej…………..16
3. Zbiory i udostępnianie zbiorów…………..16
4. Informacja naukowa…………..18
Rozdział III
(TQM) w sferze usług biblioteczno-informacyjnych.
1. Przyczyny zainteresowania TQM w placówkach biblioteczno – informacyjnych…………..19
2. Początki wprowadzania TQM do sfery usług biblioteczno – informacyjnych…………..20
3. Podstawowe założenia TQM w odniesieniu do funkcjonowania bibliotek i innych placówek informacyjnych…………..21
4. Model wprowadzania TQM do placówek biblioteczno-informacyjnych…………..23
5. Walory stosowania podejścia TQM w bibliotekach…………..25
Wnioski …………..27
Bibliografia…………..29
Załączniki…………..30
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|