Wykorzystanie metody Weroniki Sherborne w usprawnianiu dzieci uposledzonych umyslowo.

 


Wprowadzenie

Rozdzial I.
Wykorzystanie metody Weroniki Sherborne w usprawnianiu dzieci uposledzonych umyslowo.

1.1. Zalozenia metody Ruchu Rozwijajacego Weroniki Sherborne.
1.2. Stosowanie metody Weroniki Sherborne w Polsce.
1.3. Program zajęć i ich planowanie.

Rozdzial II.
Studium indywidualnego przypadku – opis ucznia i pracy z nim.

2.1. Ogólna charakterystyka ucznia.
2.2. Charakterystyka ucznia na podstawie zebranej dokumentacji.
2.3. Charakterystyka ucznia na podstawie wywiadu z matka.
2.4. Ocena stopnia efektywnosci pracy z uczniem metoda Weroniki Sherborne.

Przykladowy konspekt zajec.
Bibliografia.
Aneks.

Uwaga: Brak przypisów.

Zostaw komentarz

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>