Metody pracy rewalidacyjnej z uczniem z dysleksją.

6 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp ……….6

Rozdział I
Dysleksja – koncepcja teoretyczna

1.1.Klasyfikacja i typy dysleksji ………. 8
1.2.Przyczyny i objawy dysleksji ……….11
1.3.Postawy rodziców i nauczycieli wobec dzieci z dysleksją ………. 21

Rozdział II
Sposoby i foramy pracy z uczniem z dysleksją

2.1. Diagnoza ………. 24
2.2 Metody pracy z uczniem z dysleksją ……….29

Rozdział III
Założenia metodologiczne badań własnych

3.1. Cele, problemy i hipotezy badań ……….52
3.1. Metody, techniki, narzędzia badawcze ……….53
3.3. Organizacja i przebieg badań ……….55

Rozdział IV
Analiza przypadku dzieci z dysleksją

4.1. Analiza przypadku Eweliny ………. 58
4.2. Analiza przypadku Karoliny ………. 60
4.3.Analiza przypadku Pawła ……….62

Podsumowanie i wnioski
Biblografia ………. 67

Aneksy ……….70

Ankieta dla rodziców ……….72
Próbki pisma Eweliny ……….74
Praca licencjacka plastyczna Karoliny ……….76
Praca licencjacka plastyczna Eweliny ……….77
Praca licencjacka plastyczna Pawła ……….78