Wstęp ……….6
Rozdział I
Dysleksja – koncepcja teoretyczna
1.1.Klasyfikacja i typy dysleksji ………. 8
1.2.Przyczyny i objawy dysleksji ……….11
1.3.Postawy rodziców i nauczycieli wobec dzieci z dysleksją ………. 21
Rozdział II
Sposoby i foramy pracy z uczniem z dysleksją
2.1. Diagnoza ………. 24
2.2 Metody pracy z uczniem z dysleksją ……….29
Rozdział III
Założenia metodologiczne badań własnych
3.1. Cele, problemy i hipotezy badań ……….52
3.1. Metody, techniki, narzędzia badawcze ……….53
3.3. Organizacja i przebieg badań ……….55
Rozdział IV
Analiza przypadku dzieci z dysleksją
4.1. Analiza przypadku Eweliny ………. 58
4.2. Analiza przypadku Karoliny ………. 60
4.3.Analiza przypadku Pawła ……….62
Podsumowanie i wnioski
Biblografia ………. 67
Aneksy ……….70
Ankieta dla rodziców ……….72
Próbki pisma Eweliny ……….74
Praca licencjacka plastyczna Karoliny ……….76
Praca licencjacka plastyczna Eweliny ……….77
Praca licencjacka plastyczna Pawła ……….78