Narzędzia edukacyjne w pracy z uczniem z nadpobudliwością psychoruchową

7 grudnia 2021 0 Przez administrator


Wstęp

Rozdział I
Teoretyczne podstawy rozważań na temat nadpobudliwości psychoruchowej w świetle literatury przedmiotu

1.1. Próba definicji nadpobudliwości psychoruchowej
1.2. Przyczyny nadpobudliwości psychoruchowej
1.3. Objawy nadpobudliwości psychoruchowej

Rozdział II
Funkcjonowanie dziecka z nadpobudliwością psychoruchową

2.1. Funkcjonowanie dziecka z nadpobudliwością psychoruchową w środowisku rodzinnym
2.2. Funkcjonowanie dziecka z nadpobudliwością psychoruchową w środowisku szkolnym


Rozdział III
Metody pracy z dzieckiem z nadpobudliwością psychoruchową

3.1. Metoda Kinezjologii Edukacyjnej Paula Dennisona
3.2. Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne
3.3. Metoda muzykoterapii
3.4. Techniki parateatralne
3.5. Technika paralell teaching
3.6. Przykładowe konspekty zajęć z uczniem z nadpobudliwością psychoruchową

Zakończenie
Bibliografia