Wykorzystanie gier i zabaw dydaktycznych w edukacji matematycznej w kl. III
23 października 2015
Wstęp……….. 1
Rozdział I
Problematyka edukacji wczesnoszkolnej w psychologiczno – pedagogicznej literaturze przedmiotu
1. Możliwościi ograniczenia rozwojowe dziecka w wieku wczesnoszkolnym………… 4
2. Zalozenia edukacji wczesnoszkolnej w zakresię rozwijania kompetencji matematycznych………… 12
3. Nauczyciel jako organizator dzialan edukacyjnych ………..19
4. Rola i znaczenie gier i zabaw dydaktycznych w nauczaniu matematyki w edukacji wczesnoszkolnej malego dziecka ………..23
Rozdział II
Metodologiczne podstawy wlasnych badan pedagogicznych
1. Cel oraz przedmiot badan wlasnych ………..29
2. Problemy badawcze……….. 31
3. Metody, techniki i narzedzia badawcze………… 32
4. Kontekst sytuacyjny ………..37
Rozdział III
Możliwościi ograniczenia wykorzystywania gier i zabaw dydaktycznych w edukacji matematycznej w klasię III szkoly podstawowej nr XYZ………… 39
1. Organizacja zajęć sprzyjajacych wartosciowemu wykorzystywaniu gier i zabaw w edukacji matematycznej w III klasię Szkoly Podstawowej Nr XYZ………… 41
2. Sytuacje edukacyjne sprzyjajace organizowaniu zabaw i gier dydaktycznych w matematyce ze szczególnym uwzglednieniem roli, udzialu, nauczyciela i dzieci – na przykładzie III klasy Szkoly Podstawowej Nr XYZ……….. 49
Zakończenie……….. 54
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|