Analiza jakości usług transportu zbiorowego komunikacji miejskiej w Warszawie

3 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp……….4

Rozdział 1
Ogólna charakterystyka usług transportowych

1.1. Charakterystyka usług transportowych……….6
1.2. Istota usług transportu miejskiego ……….10
1.3. Rola transportu zbiorowego w funkcjonowaniu miasta………. 15


Rozdział 2
Charakterystyka logistyki usług komunikacji miejskiej

2.1. Organizacja transportu komunikacji miejskiej………. 19
2.2. Charakterystyka komunikacji miejskiej w Warszawie………. 20


Rozdział 3
Poziom zadowolenia klienta z usług komunikacji miejskiej w Warszawie

3.1. Analiza jakości usług komunikacji miejskiej w Warszawie ……….41
3.3. Kierunki rozwoju komunikacji miejskiej w Warszawie w celu poprawy satysfakcji pasażerów ……….66


Zakończenie ……….68
Bibliografia ……….69
Spis RysunkóW………. 71
Spis Tabel ……….72
Spis Wykresów………. 74
Spis Załączników………. 75

Opis zawartości pracy:

Celem pracy jest określenie poziomu jakości usług komunikacji miejskiej w Warszawie.
Główny problem badawczy został sformułowany w postaci następującego pytania…
W pracy postawiono następującą hipotezę badawczą: ….
Natomiast do sporządzenia części badawczej wykorzystane badanie ankietowe, przeprowadzone wśród pasażerów komunikacji miejskiej w Warszawie.
Przedmiotem badań był poziom jakości usług, podmiotem przedsiębiorstwo świadczące te usługi w Warszawie w latach 2012 – 2014.
Przy opracowaniu części teoretycznej wykorzystano głównie takie pozycje literatury jak:
• Madeyski M., Lissowska M., Marzec J., Wstęp do nauki o transporcie, Wyd. SDPiS, Warszawa 1971;
• Koźlak A., Ekonomika transportu. Teoria i praktyka gospodarcza, Wyd. Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 2010;
• Wyszomirski O., Gospodarowanie w komunikacji miejskiej, Wyd. Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 2002;
• Szołtysek J., Podstawy logistyki miejskiej, Wyd. Akademii Ekonomicznej, Katowice 2007;
• Tundys B., Logistyka miejska. Koncepcje, systemy, rozwiązania, Wyd. Difin, Warszawa 2008.
Praca składa się ze wstępu, trzech rozdziałów oraz zakończenia.

W pierwszym rozdziale przedstawiono istotę usług komunikacji miejskiej. Dokonano charakterystyki usług transportu zbiorowego. Omówiono rolę komunikacji miejskiej w funkcjonowaniu miasta.

W drugim rozdziale scharakteryzowano usługi komunikacji miejskiej w Warszawie. Omówiono jej organizację oraz zmiany jakie mają w tym obszarze zostać dokonane w ciągu najbliższych kilku lat.

Trzeci rozdział przedstawia wyniki badania ankietowego przeprowadzonego wśród pasażerów komunikacji miejskiej w Warszawie. Na jego podstawie dokonano charakterystyki poziomu jakości usług transportu zbiorowego w Warszawie. Przedstawiono również kierunki rozwoju komunikacji miejskiej w Warszawie w celu poprawy satysfakcji pasażerów.
W zakończeniu dokonano podsumowania rozważań na temat jakość usług komunikacji miejskiej w Warszawie.