Customer Relationship Management – zarządzanie systemem logistycznej obsługi klienta w wybranym przedsiębiorstwie
3 marca 2019 Wyłączono Przez administrator
Wstęp……….4
Rozdział I
Logistyczna obsługa klienta……….5
1.1.Charakterystyka obsługi klienta……….5
1.2. Logistyczna obsługa klienta w literaturze……….9
1.3. Systemy logistycznej obslugi klienta……….12
Rozdział II
Charakterystyka systemu customer relationship management.
2.1. Istota i definicja Customer Relationship Management……….15
2.2. Bariery wdrażania Customer Relationship Management ……….24
2.3. Koszty i zyski wdrażania Customer Relationship Management ……….27
Rozdział III
Wykorzystanie systemu crm w przedsiębiorstwie międzynarodowym AUDI AG.
3.1.Geneza i profil firmy AUDI AG………. 33
3.2. Początki działań CRM W AUDI AG……….35
3.3. Przyczyny upadku pierwotnej strategii wdrażania CRM……….38
3.4. Nowa koncepcja wdrażania CRM w AUDI AG ……….43
Zakończenie……….51
Bibliografia……….54
Literatura zwarta……….54
Czasopisma……….55
Źródła internetowe……….55
Spis tabel……….56
Spis rysunków……….56
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|
Pokrewne tematy
- Zintegrowana komunikacja a realizacja procesu logistycznej obsługi klienta na przykładzie MPK Sp. z o.o.
- Proces obsługi klienta w branży rolniczej na przykładzie autoryzowanego dealera sprzedaży maszyn…
- Rola procesów transportowych w zapewnieniu właściwego poziomu obsługi klienta branży spożywczej
- Motywowanie i demotywowanie pracowników działu obsługi klienta na przykładzie Towarzystwa Ubezpieczeniowego
- Analiza i ocena obsługi klienta na przykładzie firmy kurierskiej UPS sp. z o.o. o
- Zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy w wybranym przedsiębiorstwie
- Gospodarka odpadami w wybranym przedsiębiorstwie z branży TSL
- Analiza zarządzania zapasami materiałów w wybranym przedsiębiorstwie produkcyjnym