Funkcjonowanie dzieci z zaburzeniami ADHD w młodszym wieku szkolnym.

2 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp

Rozdział 1.
ADHD -przegląd literatury przedmiotu

1.1. Definicja i etiologia ADHD
1.2. Objawy choroby
1.3. Diagnozowanie zaburzenia


Rozdział 2
ADHD a funkcjonowanie dziecka w wieku szkolnym

2.1. Adaptacja w szkole
2.2 Relacje z kolegami
2.3 Kontakt z nauczycielami
2.4. Terapia dzieci z ADHD


Rozdział 3
Metodologia badań własnych

3.1. Cel badania
3.2. Przedmiot badań
3.3. Problemy i hipotezy badawcze
3.4. Metoda, narzędzia i techniki badawcze
3.5 Charakterystyka badanych osób
3.6 Teren badań


Rozdział 4
Funkcjonowanie dziecka z ADHD w szkole w świetle badań własnych

4.1. Organizacja pracy w szkole z dzieckiem z ADHD
4.2. Przebieg rozwoju dziecka w opinii rodziców
4.3. Funkcjonowanie dziecka w szkole w opinii nauczyciela
4.4. Współpraca szkoły z rodzicami dziecka według opinii opiekunów i nauczyciela


Zakończenie i wnioski
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel
Aneksy