Istota, znaczenie i funkcjonowanie e-biznesu międzynarodowego na przykładzie Google

3 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp………..5

Rozdział 1.
Istota biznesu międzynarodowego………..7

1.1. Pojęcie handlu zagranicznego
1.2. Bezpośredni i pośredni handel zagraniczny
1.3. Korporacje transnarodowe
1.4. Przedsiębiorstwo i jego cele
1.5. Organizacja handlu zagranicznego
1.6. Czynniki mające wpływ na organizację handlu zagranicznego
1.7. Struktura organizacyjna – formy rozwiązań
1.8. Ogólna charakterystyka transakcji w handlu zagranicznym


Rozdział 2.
Istota i znaczenie e-biznesu………..29

2.1. Ogólna charakterystyka transakcji w handlu zagranicznym
2.2. Przywódźtwo
2.3. Zarządzanie
2.4. Kompetencje
2.5. Technologia
2.6. Fragmentacja rynku
2.7. Przestrzeń wirtualna
2.7.1. Przestrzeń wyobrażeniowa
2.7.2. Przesterzeń technologiczna
2.7.3. Przesterzęń kulturowa
2.8. Internet
2.9. Ważne by się wyróżniać


Rozdział 3
Istota i funkcjonowanie e-biznesu międzynarodowego na przykładzie google – studium przypadku………..52

3.1. Firma w zarysie
3.2. Założyciel
3.3. Konkurencja
3.4. Inwestorzy
3.5. Linki sponsorowane
3.6. Nowy członek zarządu
3.7. Google rośnie w potęgę
3.8. G-mail
3.9. Giełda papierów wartościowych
3.10. Kłopoty google
3.11. Fikcyjne kliknięcia
3.12. Baidu.com
3.13. Wynalazki
3.14. You tube
3.15. Google firma inna niż wszystkie


Podsumowanie i zakończenie………..75
Bibliografia………..77
Spis diagramów, rysunków, schematów i tabel………..78

Opis zawartośći pracy:

W pierwszym rozdziale przedstawiono tradycyjny biznes międzynarodowy i jego istotę. Wytłumaczono czym jest handel zagraniczny, jego podział ze względu na skale, jednostki pośrednie występujące, lub nie w transakcjach. Przedstawiono cechy jakie charakteryzuje eksport i import. Ukazano jaki wpływ na światowy handel mają korporacje transnarodowe. Wytłumaczono czym jest przedsiębiorstwo i jakie są jego cele. Co wpływa na handel (podział na czynniki wewnętrzne i zewnętrzne). Jaka jest organizacja handlu zagranicznego, co na niego wpływa, oraz jakie istnieją najczęstsze warianty rozwiązań struktury organizacyjnej w tradycyjnym biznesie. Scharakteryzowano transakcję w handlu zagranicznym, a w tym między innymi towar, cenę i termin dostawy.

W drugim rozdziale ukazano biznes w formie wirtualnej. Jego Istotę, cele i charakterystyczne cechy. Wytłumaczono znaczenie słowa „wirtualny”, oraz w jakim tempie zmniejsza się czas wprowadzania nowych produktów na rynek. Ukazano jak ważna jest cecha przywództwa w jak najlepszym i najpłynniejszym funkcjonowaniu e-biznesu, a także jaką rolę odgrywa zarządzanie przedsiębiorstwem wirtualnym. Jakie kompetencje powinna posiadać firma, czyli umiejętności radzenia sobie w zmieniającym się środowisku internetowym. Jak istotna jest technologia w tym rodzaju handlu, a także strategię fragmentacji rynku. Podział przestrzeni wirtualnej na : wyobrażeniową, technologiczną i kulturową. Przedstawiono zalety posiadania Internetu oraz dane ukazujące liczbę komputerów podłączonych do sieci w wybranych państwach.

W trzecim rozdziale ukazano firmę o światowym zasięgu jaką jest Google. Jej historię, założycieli Sergeya Brin i Larryego Page – dwóch studentów ze Stanford. Pierwsze kroki wśród uczelnianych internautów. Genezę powstania oryginalnej nazwy wyszukiwarki, oraz jej wizualne modyfikacje. Zwrócono uwagę na rolę jaką odegrali sponsorzy dzięki, którym wyszukiwarka mogła zwiększać swoją pojemność i liczbę danych. Przedstawiono jak Google na siebie zarabia, poprzez kliknięcia w linki sponsorowane. Ważną rzeczą o której nie zapomniano to narzędzia Google, które ułatwiają internautom dostęp do różnych informacji i komunikacji, należą do nich m.in.: Google Suggest, czyli propozycje przeglądarki przy wpisywaniu haseł wyszukiwania, You Tube – miejsce gdzie można oglądać materiały filmowe, słuchać muzykę, a także Google Maps – narzędzie do przeglądania map z całego świata.
Całość pracy zamyka podsumowanie i zakończenie.

Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505

Wpisz otrzymany kod :

Po wpisaniu kodu, kliknij "Pobieram PDF/DOCX", pobieranie rozpocznie się automatycznie

Koszt 25 zł netto | 30,75 zł brutto