Negocjacje jako podstawa komunikacji miedzy podmiotami rynku na przykładzie firmy XYZ.

22 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp……….3

Rozdział I.
Pojęcie negocjacji w biznesię

1.1. Istota i rola negocjacji w życiu czlowieka……….5
1.1. Procesy komunikacji ………. 8
1.3. Zasady negocjacji ………. 14
1.4. Przygotowanie do negocjacji ……….16
1.5. Rozmowy negocjacyjne……….19
1.6. Strategie, style i taktyki rozmów negocjacyjnych……….24
1.7. Konflikty w negocjacjach i sposoby ich przezwyciezania ……….32

Rozdział II.
Charakterystyka działalności firmy XYZ

2.1. Rys historyczny firmy XYZ, struktura organizacyjna oraz przedmiot i zakres działalności na swiecie……….37
2.2. Działalność XYZ w Polsce……….42
2.3. Charakterystyka negocjacji prowadzonych przez firme XYZ……….50

Rozdział III.
Procesy negocjacji prowadzonych przez firme XYZ – wyniki przeprowadzonych badan

3.1. Znaczenie i typy negocjacji ……….52
3.2. Typy i cechy negocjatorów………. 53
3.3. Obszary dzialalnosci, w których zachodzi potrzeba negocjowania ……….55
3.4. Koniecznosc podejmowania negocjacji ……….59
3.5. Cechy dobrego negocjatora, preferowane style negocjacji ……….61

Podsumowanie ……….67
Literatura ……….68
Zalaczniki ………. 69
Wzór ankiety……….69